Reklamace

Jsme výrobci a za naším zbožím si pevně stojíme. Naším hlavním cílem je vaše spokojenost. 

 

1.) Balík je zjevně poškozený a nese znaky nevhodného zacházení.

V tomto případě zboží nepřebírejte a balíček vraťte kurýrovi.

 

2.) Zboží bylo po rozbalení poškozené.

Obal byl nepoškozený a obsah rozbitý? V tomto případě nás do 48 hodin kontaktujte e-mailem (obchod@pierre-design.com) nebo telefonicky ( 722 474 054) a informaci o poškození nahlašte. Dále nám prosím na náš e-mail pošlete fotografie prokazující nepoškozený obal a zjevné poškození, ke kterému během přepravy došlo. V žádném případě se nepokoušejte zboží nějak opravit. Pokud bude na fotografiích zboží, které jste se pokoušeli vlastnoručně opravit, tak reklamace nebude uznána.

Nechceme vás jako zákazníky nechat zbytečně čekat a proto se s vámi po obdržení potřebných informací domluvíme na zaslání nového zboží na naše náklady nebo vrácení peněz.

 

3.) Přišlo mi jiné zboží 

V tomto případě nás prosím neprodleně kotaktujte e-mailem (obchod@pierre-design.com) nebo telefonicky ( 722 474 054) kontaktujte. Společně spolu vše co nejrychleji napravíme.